Profil
Jana Jancová
Školský špeciálny pedagóg ZŠ J. A. Komenského Čadca - od roku 2001
samostatný odborný zamestnanec
Štúdium: - ZŠ Lednické Rovne
- Gymnázium Púchov
- Pedagogická fakulta UK Bratislava v Trnave: 1979 - 1983,
odbor učiteľstvo 1. stupňa ZŠ, špecializácia hudobná výchova
odbor učiteľstvo 1. stupňa ZŠ, špecializácia hudobná výchova
- UK Bratislava: 1996 - 1997, odbor špeciálna pedagogika - somatopédia.
Ďalšie priebežné (aktualizačné, inovačné, špecializačné, atestačné) vzdelávanie:
- 2005 - vzdelávací program Terapeutická práca s deťmi ako súčasť výchovného procesu (akreditácia MŠMT ČR)
- 2005 - školenie - Poruchy správania ADD, ADHD - charakteristika, terapeutické prístupy (PPP Kys. N. Mesto)
- 2005 - cyklické vzdelávanie Vybrané osobitosti edukácie detí s narušenou komunikačnou schopnosťou a so sluchovým postihnutím (MPC Banská Bystrica)
- 2006 - odborný kurz Metóda Dobrého Štartu (PPP Kys. N. Mesto)
- 2006 - odborný kurz Dyskalkúlia - diagnostika (LIBRA n.o.)
- 2007 - seminár, osvedčenie - metóda KUPOZ (DYS-centrum Praha)
- 2007 - priebežné vzdelávanie Etická výchova pre 1. stupeň ZŠ (MPC Banská Bystrica)
- 2007 - osvedčenie - Národný projekt ďalšieho vzdelávania pedagogických zamestnancov - Komunikácia (MPC Bratislava)
- 2008 - seminár, osvedčenie - Poruchy učenia v matematike a možnosti ich nápravy (DOORS n.o.)
- 2008 - kurz Bezpečne na internete (Microsoft IT Academy
- 2010 - Tréning zvládania stresu a agresivity (CPPPaP Čadca)
- 2015 - aktualizačné vzdelávanie - osvedčenie "Ako nevyhorieť" (OZ Prevencia AD)
- 2015 - certifikát - Komplexný poradenský systém prevencie a ovplyvňovania sociálno-patologických javov v školskom prostredí "KomposyT" (VÚDPaP Bratislava)
- 2016 - aktualizačné vzdelávanie - osvedčenie: Metodika tvorby IVVP pre žiakov so ŠVVP v primárnom a sekundárnom vzdelávaní (MPC Bratislava)
- 2016 - inovačné vzdelávanie - osvedčenie: Špeciálnopedagogická starostlivosť o intelektovo nadané deti (žiakov) (VÚDPaP Bratislava);
- samostatná odborná činnosť zahrnujúca liečebno-výchovnú, psychoterapeutickú, individuálne orientovanú starostlivosť o deti a mládež so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami (ŠVVP) v ZŠ, spojená so špeciálnopedagogickou diagnostikou a výchovným poradenstvom v nadväznosti na výchovno-vzdelávací proces;
- účasť na vypracovaní IVVP začleneného žiaka so ŠVVP, výchova a vzdelávanie začleneného žiaka: individuálne špeciálnopedagogické, terapeutické, reedukačné a kompenzačné služby;
- vyučovanie špecifických predmetov: Rozvíjanie špecifických funkcií (RŠF); Terapeuticko - korektívne cvičenia (TKC); Komunikačné schopnosti a sociálne zručnosti (KsSz);
- poradenská a konzultačná služba zákonným zástupcom a v rodine žiaka;
- konzultácie, poradenská činnosť a metodická pomoc pedagogickým zamestnancom školy;
- nadstavbová terapeutická činnosť: - metóda AVS (audio-vizuálna stimulácia)
- muzikoterapia, arteterapia, aromaterapia;
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára