streda 15. júna 2016

Profil

Jana Jancová
Školský špeciálny pedagóg ZŠ J. A. Komenského Čadca - od roku 2001
samostatný odborný zamestnanec

Štúdium:  - ZŠ Lednické Rovne
                - Gymnázium Púchov
                - Pedagogická fakulta UK Bratislava v Trnave: 1979 - 1983,
                   odbor učiteľstvo 1. stupňa ZŠ,  špecializácia hudobná výchova
                - UK Bratislava: 1996 - 1997, odbor špeciálna pedagogika -    somatopédia.

Ďalšie priebežné (aktualizačné, inovačné, špecializačné, atestačné) vzdelávanie:
  • 2005 - vzdelávací program Terapeutická práca s deťmi ako súčasť výchovného procesu (akreditácia MŠMT ČR)
  • 2005 - školenie - Poruchy správania ADD, ADHD - charakteristika, terapeutické prístupy (PPP Kys. N. Mesto)
  • 2005 - cyklické vzdelávanie Vybrané osobitosti edukácie detí s narušenou komunikačnou schopnosťou a so sluchovým postihnutím (MPC Banská Bystrica)
  • 2006 -  odborný kurz Metóda Dobrého Štartu (PPP Kys. N. Mesto)
  • 2006 - odborný kurz Dyskalkúlia - diagnostika (LIBRA n.o.)
  • 2007 - seminár, osvedčenie -  metóda KUPOZ (DYS-centrum Praha)
  • 2007 - priebežné vzdelávanie Etická výchova pre 1. stupeň ZŠ (MPC Banská Bystrica)
  • 2007 - osvedčenie - Národný projekt ďalšieho vzdelávania pedagogických zamestnancov - Komunikácia (MPC Bratislava)
  • 2008 - seminár, osvedčenie - Poruchy učenia v matematike a možnosti ich nápravy (DOORS n.o.)
  • 2008 - kurz Bezpečne na internete (Microsoft IT Academy
  • 2010 - Tréning zvládania stresu a agresivity (CPPPaP Čadca)
  • 2015 - aktualizačné vzdelávanie - osvedčenie "Ako nevyhorieť" (OZ Prevencia AD)
  • 2015 - certifikát - Komplexný poradenský systém prevencie a ovplyvňovania sociálno-patologických javov v školskom prostredí "KomposyT" (VÚDPaP Bratislava)
  • 2016 - aktualizačné vzdelávanie - osvedčenie: Metodika tvorby IVVP pre žiakov so ŠVVP v primárnom a sekundárnom vzdelávaní (MPC Bratislava)
  • 2016 - inovačné vzdelávanie - osvedčenie: Špeciálnopedagogická starostlivosť o intelektovo nadané deti (žiakov) (VÚDPaP Bratislava);
Pracovná náplň:
  • samostatná odborná činnosť zahrnujúca liečebno-výchovnú, psychoterapeutickú, individuálne orientovanú starostlivosť o deti a mládež so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami (ŠVVP)  v ZŠ, spojená so špeciálnopedagogickou diagnostikou a výchovným poradenstvom v nadväznosti na výchovno-vzdelávací proces;
  • účasť na vypracovaní IVVP začleneného žiaka so ŠVVP, výchova a vzdelávanie začleneného žiaka: individuálne špeciálnopedagogické, terapeutické, reedukačné a kompenzačné služby;
  • vyučovanie špecifických predmetov:  Rozvíjanie špecifických funkcií (RŠF); Terapeuticko - korektívne cvičenia (TKC);  Komunikačné schopnosti a sociálne zručnosti (KsSz);
  • poradenská a konzultačná služba zákonným zástupcom a v rodine žiaka;
  • konzultácie,  poradenská činnosť a metodická pomoc pedagogickým zamestnancom školy;
  • nadstavbová terapeutická činnosť: - metóda AVS (audio-vizuálna stimulácia)
                                                                  - HRV - Biofeedback;
                                                                  - muzikoterapia, arteterapia, aromaterapia;       

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára